20 Şubat 2011 Pazar

Resüsitasyon - Anestezi ve Reanimasyon

     Sağlık Teknisyen ve Teknikerleri Derneğinin düzenlemiş olduğu Eğitim Seminerleri zincirinin onuncusu olan  RESUSİTASYON SEMiNERi’ni:
Sağlık Teknisyen ve Teknikerleri Derneğinin düzenlemiş olduğu Eğitim Seminerleri zincirinin onuncusu olan RESÜSİTASYON SEMiNERi:
     Uludağ Üniversitesi Öğretim Üyeleri tarafından;
  • Erişkin Temel ve İleri Yaşam Desteği
    Prof.Dr. Ferda KAHVECİ
  • Pediatrik Temel ve İleri Yaşam Desteği
    Prof.Dr. Belgin YAVAŞCAOĞLU
  • Yenidoğan Resüsitasyonu
    Doç.Dr. Elif BAŞAĞAN MOĞOL
       konularını sunacaklardır.
KATILIM ÜCRETSİZDİR...

Eğitim Seminerine katılım sağlamak için 18.02.2011 tarihine kadar kesin kayıt yaptırılmalıdır.
Dernek üyelerinin kayıt önceliği vardır.

Seminer sonrasında katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Tarih: 20 Şubat 2011 Pazar
Saat: 10 :00 - 15:00
Yer: Bursa Acıbadem Hastanesi Konferans Salonu
İletişim Tel: 0.532.5817237

SATED Yönetim Kurulu